Overlijden medeparochiaan de heer Cees Andriessen

'Altijd sterk en tot het laatste moment betrokken bij de boerderij waar hij is opgegroeid, is op de gezegende leeftijd van 91 jaar overleden mijn lieve en zorgzame man, onze trotse vader, opa en overgroot-opa'.

Op 17 februari jl. ontvingen we het droevige bericht dat is overleden medeparochiaan dhr. Cees Andriessen. U kunt afscheid van Cees nemen thuis op zijn geliefde boerderij, maandag 21 februari van 10.30-12.00uur en van 19.00-20.30uur.

De uitvaartplechtigheid zal plaatsvinden op woensdag 23 februari om 11.00uur in onze St.Urbanuskerk. In deze viering zal voorgaan familielid en Vicaris Hans Pauw (werkzaam in het vicariaat Arnhem). Na de uitvaartdienst zal Cees begeleid worden naar zijn laatste rustplaats op kerkhof ‘Vreedenhof’.

Na de begrafenis is er gelegenheid elkaar te ontmoeten in het dorpshuis ’Nesse’.

Wij wensen familie, vrienden en nabestaanden heel veel sterkte bij het verwerken van dit verlies.